Kantoormeubelen online kopen: wat zijn de voordelen?

  • Geplaatst op
  • Door Mike De Koster
  • 0
Kantoormeubelen online kopen: wat zijn de voordelen?

Als u op zoek bent naar een nieuwe inrichting voor uw kantoor, heeft u vast wel al eens online gezocht. Bij Brand New Office bieden we een uitgebreid aanbod aan kwalitatieve designmeubelen die uw productiviteit naar een hoger niveau tillen. Ontdek hier de voordelen van kantoormeubels online kopen.

1. U kan rustig vergelijken

In een fysieke winkel is het aanbod soms beperkt of is het niet altijd duidelijk welke opties mogelijk zijn. In een webshop krijgt u steeds een overzicht van de beschikbare uitvoering, kleuren en materialen. Bij Brand New Office vindt u meer dan 70 gerenommeerde merken, waaronder ons eigen huismerk BNO. Wij staan garant voor kwaliteit, duurzaamheid en ergonomie.

 

 

2. U kan op elk moment van de dag aankopen

Het grote voordeel van online kantoormeubelen kopen is uiteraard dat u er geen verplaatsing voor hoeft te doen. U kan vanop kantoor, al dan niet in overleg met uw medewerkers of collega’s, rustig het kantoormeubilair kiezen dat bij uw behoeften past.

 

 

3. U kan steeds een verkoper contacteren

Heeft u toch behoefte aan extra uitleg of meer gedetailleerde info, dan kan u bij Brand New Office steeds contact opnemen met een van onze vertegenwoordigers. Wij staan u graag bij met advies in de zoektocht naar de meest geschikte kantoormeubelen. Onze experts kunnen zelfs bij u langskomen om de mogelijkheden te bespreken en een gratis 3D-tekening op te maken.

 

Vraag uw gratis advies aan

 

 

4. Laat uw meubelen leveren en monteren

U kan uw kantoormeubelen eenvoudig online bestellen en wij zorgen voor de levering en montage. Ze worden vrachtvrij geleverd vanaf 750 euro en de montage is inclusief vanaf 1.500 euro. U geniet steeds van onze nabestelgarantie in overeenkomst met de fabrikanten, ook voor reserveonderdelen en verbruiksgoederen. Zo rekent u op een kwaliteitsgarantie van 2 tot 5 jaar. Bovendien hebben we de meeste kantoormeubelen op voorraad en kunnen we dus snel leveren. Alle goederen met het icoontje “snelle levering” worden binnen de 10 dagen bezorgd in heel België.

 

 

5. Geniet van correcte nazorg

Onze experts staan ook steeds voor u klaar na de verkoop, voor nazorg of bijkomende bestellingen. Wist u bijvoorbeeld dat we ook kunnen helpen met de inrichting van uw kantoor? Met meer dan 15 jaar ervaring hebben we meer dan voldoende kennis van zaken om voor u de meest productieve werkruimte in te richten. Niet tevreden? Dan kan u binnen een termijn van 14 dagen de goederen terugsturen zonder opgave van reden.

 

Klaar om uw kantoor in een nieuw jasje te steken? Neem dan snel een kijkje in ons aanbod aan kantoormeubelen, van bureaustoelen tot archiefkasten en bureautafels. Bij Brand New Office vindt u steeds het design meubilair dat aan al uw wensen voldoet.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.