• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bureau inrichting

Brand New Office: uw specialist in kantoormeubelen

 

  • Gevarieerde keuze aan kantoormeubelen 
  • Kiezen voor kwaliteit, duurzaamheid en uitstraling
  • Professioneel advies op maat voor uw kantoorinrichting

 

 

Uw kantoor is meer dan zomaar een werkplek. Het is de plek waar uw medewerkers uw ideeën vorm geven en waar u (potentiële) klanten ontvangt. Brand New Office selecteert daarom voor uw bureau inrichting kantoormeubelen van hoogstaande kwaliteit met de juiste look and feel. Op zoek naar gewone archiefkasten, de nieuwste kantoormeubelen, designelementen of kunst? Brand New Office heeft het allemaal in huis. En u binnenkort ook! 

 

Gevarieerde keuze kantoormeubelen

In onze webshop vindt u een gevarieerde keuze aan kantoormeubelen die grondig werden getest op kwaliteit en duurzaamheid. Ook ergonomie vinden wij, net als u, zeer belangrijk. Voor uw bureau inrichting denken wij daarom graag samen met u na over praktische oplossingen waarbij u aangenaam zitcomfort combineert met efficiënte opbergmogelijkheden. Een aantrekkelijke kantoorruimte creëren begint immers bij het kiezen van de juiste kantoormeubelen. 

 

Ook advies op maat

Weet u perfect welke kantoormeubelen u zoekt? Dan vindt u ze gegarandeerd in onze webshop! Laat u zich liever adviseren voor uw bureau inrichting? Maak dan een afspraak met onze experten om u te begeleiden bij de keuze van bureaus, vergaderstoelen, kasten, verlichting en verdere aankleding van uw kantoorruimte. U krijgt professioneel advies op maat om uw bureau inrichting te optimaliseren met de juiste kantoormeubelen. Indien gewenst nemen we voor uw kantoorinrichting zelfs een architect onder de arm. 

 

Montage en nazorg

U merkt het: bij Brand New Office zit u goed voor uw bureau inrichting en de aankoop van uw kantoormeubelen. En daar houdt het niet op. Uw nieuwe kantoormeubelen worden bij u geleverd en gemonteerd door ons professioneel montageteam. Verder zorgen we ook nog voor nabestellingen en de eventuele nazorg. Zo kan u zorgeloos onderuitzakken in die nieuwe bureaustoel en u aan uw nieuw bureau focussen op uw zaak. 


Bereikbaarheid:
Onze Professionele adviseurs zijn bereikbaar via telefoon op werkdagen tussen 9-17u. Op onze webshop kan u 7 dagen per week op elk moment van de dag uw kantoormeubilair bestellen! Verder kan u ons ook altijd via mail bereiken, wij trachten altijd te antwoorden binnen de 24h.

Tel: +0032 2 310 98 30 
E-mail:
 service@brandnewoffice.com
Website: www.brandnewoffice.be  - www.brandnewoffice.com

Brand New Office BVBA             
Twee Kapellenstraat 10
1540 Herfelingen
BTW/KBO: BE 0550 709 382