Wenst u gratis professioneel advies bij uw kantoorinrichting?
Dat kan met BrandNewOffice!

De webshop van Brand New Office waar u 24/7 online kantoormeubilair kunt bestellen, kent u wellicht. Maar weet u ook dat u ook kunt langskomen bij onze specialisten voor gratis professioneeladvies op maat voor uw kantoorinrichting?

 

De zaak voor kantoorinrichting die nooit de deuren sluit

Met ruim 15 jaar ervaring op de teller, een aanbod ergonomisch kantoormeubilair met oog voor kwaliteit & design, samenwerking met meer dan 70 topmerken en een eigen merk BNO, kan Brand New Office zich terecht een ‘groothandel in kantoorbenodigdheden’ noemen.

Op onze webshop vindt u een bijzonder uitgebreid aanbod meubilair en zo goed als alle benodigdheden voor de inrichting van uw kantoor. Bestellen kan de klok rond en vanuit uw zetel thuis. Goederen met ‘snelle levering’-icoontje ontvangt u binnen de 10 werkdagen op het opgegeven adres, waar ook in België.

 

Kom langs voor advies rond uw kantoorinrichting

Uw corebusiness is het uitbouwen van uw zaak, kantoorinrichting is de onze. Verlies dus geen tijd en energie met het zoeken van de meest geschikte meubelen, de optimale inrichting van uw kantoorruimte of ergonomische oplossingen voor uw medewerkers. Kom gewoon langs en laat u gratis adviseren van onze specialisten.

De adviseurs van Brand New Office maken indien nodig gebruik van 3D-tekeningen om de ruimte optimaal in te richten. Na uw bezoek beschikt u over  professioneel advies rond uw kantoorinrichting en een vrijblijvende offerte voor de benodigde kantoormeubelen.

 

Wij zijn er ook voor uw projecten

Brand New Office is uw bevoorrechte partner voor elk kantoor, van een eenvoudige home office tot complete bedrijfsruimten. Op uw verzoek schakelen wij de meest aangewezen architect(en) in om uw plannen uit te tekenen. Naast advies voor de kantoorinrichting ontzorgen onze specialisten u door de nazorg en eventuele nabestellingen voor hun rekening te nemen.

Tal van ondernemingen uit de meest uiteenlopende sectoren deden reeds een beroep op onze expertise. Zo richtten wij in samenwerking met Effect-architecten de eet-, werk- en vergaderruimten in voor projectontwikkelaar All Yields en vroeg Brinks Security ons om advies, waarna Brand New Office instond voor de kantoorinrichting van de hoofdzetel in Mechelen.

 

De optimale werkomgeving voor productieve medewerkers

Bij het inrichten van uw kantoorruimte spelen heel wat factoren een rol. Het is genoegzaam bekend dat medewerkers beter presteren in een optimale werkomgeving  Ons eerste advies betreft dan ook steevast het belang van een ergonomische kantoorinrichting.

Dat heeft niet alleen te maken met de keuze van de juiste (zit)meubelen, maar ook met het zoeken naar een samenhang in stijl. Het doel? Een harmonische werkruimte, met de nodige rustgevende accenten.

 

Hoe verkrijgt u bij ons advies rond uw kantoorinrichting?

Neem gewoon contact op met Brand New Office, dan maken we een afspraak voor een eerste kennismaking. Daarbij geven wij tekst en uitleg over ons concept en toetsen wij dit aan uw specifieke wensen en behoeften. Aan de hand van een .dwg-plan bekijken we de beschikbare ruimte, selecteren we dejuiste producten en geven we onderbouwd advies over uw kantoorinrichting.

Maar daar eindigt onze service nog lang niet. Bij de verdere afhandeling kunt u rekenen op een snelle levering en kwaliteitsgarantie. Behalve uw kantoorruimte, helpen we u ook graag met de inrichting van praktijkruimtes, hotels, inkomhallen, cafetaria of zelfs wachtruimtes.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie of maak een afspraak voor advies over uw kantoorinrichting.

BrandNewOffice Bv 
Centrum 19
1540 Herne
BTW/KBO: BE 0550 709 382

Tel: +0032 2 310 98 30 
E-mail:[email protected]
Website:www.brandnewoffice.be  - www.brandnewoffice.com

Managing director: Mike De Koster

 

Gratis advies voor uw kantoorinrichting?