• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Advies ter plaatse

kantoorinrichting

Afspraak op locatie:


Brand New Office heeft niet alleen een webshop waar men 24/24u kantoormeubelen kan bestellen, maar op aanvraag van de klant komen wij graag na afspraak op plaats van de locatie. Daar helpen onze professionele adviseurs u verder met uw kantoorinrichting van uw kantoor of zaak. Ook helpen wij u graag bij het inrichten van representatieve kantoren met behulp van een gratis 3-D tekeningen. Op aanvraag van de klant kunnen we ook een architect inschakelen indien een professionele tekening nodig is voor uw project. Verder zorgen we niet alleen voor instructie en individuele aanpassingen, maar ook voor nazorg en nabestellingen. Het is mogelijk om vrijblijvend een offerte te laten opstellen. Neem contact op met onze klantenservice om al uw wensen te bespreken.
 
U kan ook uw gegevens nalaten en wij bellen u binnen de 24u zelf terug. 
Vraag ons u op te bellen   

Klantenservice - bereikbaarheid:

Onze professionele adviseurs zijn bereikbaar via telefoon op werkdagen tussen 9-17u. Op onze webshop kan u 7 dagen per week op elk moment van de dag uw kantoormeubilair bestellen! Verder kan u ons ook altijd via mail bereiken, wij trachten altijd te antwoorden binnen de 24h.

E-mail: service@brandnewoffice.com
Website: www.brandnewoffice.be  - www.brandnewoffice.com


Brand New Office BVBA             
Twee Kapellenstraat 10
1540 Herfelingen
BTW/KBO: BE 0550 709 382

Tel: +0032 2 310 98 30 
E-mail:
 service@brandnewoffice.com
Website: www.brandnewoffice.be  - www.brandnewoffice.com
 
Managing director: Mike De Koster