Contact


 

Bereikbaarheid van onze klantenservice:

 

Onze professionele adviseurs zijn bereikbaar via telefoon op werkdagen tussen 9-17u. Op onze webshop kan u 7 dagen per week op elk moment van de dag uw kantoormeubilair bestellen! Verder kan u ons ook altijd via mail bereiken, wij trachten altijd te antwoorden binnen de 24h.


E-mail:
 service@brandnewoffice.com
Website: www.brandnewoffice.be  - www.brandnewoffice.com

Afspraak op locatie:
Brand New Office heeft niet alleen een webshop waar men 24/24u kan bestellen, maar op aanvraag van de klant komen wij graag na afspraak op plaats van de locatie. Daar helpen onze professionele adviseurs u verder met de inrichting van uw kantoor of zaak met kantoormeubelen of kantoormeubilair. Ook helpen wij u graag verder met uw kantoorinrichting, dit met behulp van een gratis 3-D tekeningen. Op aanvraag van de klant kunnen we ook een architect inschakelen indien een professionele tekening nodig is voor uw project. Verder zorgen we niet alleen voor instructie en individuele aanpassingen, maar ook voor nazorg en nabestellingen. Het is mogelijk om vrijblijvend een offerte te laten opstellen. Neem contact op met onze klantenservice om al uw wensen te bespreken.

Brand New Office BVBA            
Twee Kapellenstraat 10
1540 Herfelingen
BTW/KBO: BE 0550 709 382

Tel: +0032 2 310 98 30 
E-mail:
service@brandnewoffice.com

Website: www.brandnewoffice.be  - www.brandnewoffice.com
 
Managing director: Mike De Koster 

Neem contact op
* Verplichte velden