• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Waarom BrandNewOffice?

De merken van Brand New Office

 

Bij Brand New Office vindt u alles voor de inrichting van uw kantoor. U kan bij ons terecht voor zowel als leverancier van kantoormeubelen als advies over uw kantoorinrichting. Maar waar komt Brand New Office vandaan en wat is hun verhaal?

Bij ons kan u terecht als leverancier voor al uw kantoormeubilair, maar daarnaast bieden we ook het volgende:

  • Inrichting van uw kantoor van top tot teen
  • Persoonlijke adviesverlening ter plaatse en gratis 3D-tekening
  • Snelle levering van uw kantoormeubelen
  • Meer dan 70 gerenommeerde merken en een eigen kwaliteitsmerk
  • Met meer dan 15 jaar ervaring hebben we kennis van zaken

 

Snelle levering

 

Via onze webshop bestelt u op ieder moment en dat 7 dagen per week! U vindt er meer dan 5.000 verschillende design meubels voor uw kantoorinrichting die binnen een redelijke termijn geleverd worden. Alle goederen met het icoon ‘snelle levering’ worden binnen de 5-8 werkdagen geleverd en dat over heel België.

De levertermijn staat telkens aangegeven naast elk product zodat u ziet wanneer de bestelde goederen geleverd worden. In onze webshop kan u niet alleen kantoormeubilair bestellen, maar ook design meubilair voor uw horecazaak of praktijkruimte.

 

Onze merken

 

Wij kunnen met trots zeggen dat we als groothandel samenwerken met meer dan 70 gerenommeerde merken die staan voor design, duurzaamheid en kwaliteit. Buiten onze vaste selectie die we voor u maakten, geraken we natuurlijk aan meerdere design-producten. Alles is verkrijgbaar op bestelling binnen een redelijke termijn.

De gerenommeerde merken waarmee Brand New Office samenwerkt voor uw kantoorinrichting kunt u hier bekijken:

 

 

Vrachtvrije levering en montage inclusief

 

Onze producten voor kantoorinrichting worden vrachtvrij geleverd vanaf €750 netto goederenwaarde. Voor bestellingen onder de €750 worden de transportkosten berekend op het gewicht:
1-5kg:       12 euro
6-25kg:     22 euro
26-50kg:   32 euro
+51kg:      45 euro 

De montage is inclusief vanaf €1.500 netto goederenwaarde. Voor meubelsystemen of grotere pakstukken raden wij ons gespecialiseerd montageteam aan. De verpakkingen nemen we gewoon terug mee. Indien u montage-service wenst onder de €1.500 netto goederenwaarde, contacteert u ons best om een voordelige offerte op te laten maken.  

 

Advies ter plaatse

 

Brand New Office heeft niet alleen een webshop waar u 24/24 kan bestellen, maar op aanvraag komen wij ook graag op locatie. Welke meerwaarde bieden wij u ter plaatse? Onze professionele adviseurs helpen er u verder met de inrichting van uw kantoor of zaak, al dan niet met behulp van gratis 3D-tekeningen

Op aanvraag schakelen we ook een architect in, indien een professionele tekening nodig is voor uw project. Verder zorgen we ook voor de nazorg en eventuele nabestellingen. Neem contact op met onze klantenservice om al uw wensen te bespreken en laat vrijblijvend een offerte opmaken.

 

Kwaliteitsgarantie op uw kantoormeubelen

 

U profiteert van onze nabestelgarantie, die wij samen met onze fabrikanten overeenkomen. Dit geldt ook voor reserveonderdelen en verbruiksgoederen. Onze design producten zijn ook jaren later nog leverbaar. Mocht het toch voorkomen dat een product niet meer leverbaar is, dan doen wij alles om u een passend alternatief aan te bieden! U rekent sowieso op een kwaliteitsgarantie van 2 tot 5 jaar.

 

Hoe het allemaal begon

 

Brand New Office werd opgericht door Mike De Koster die sinds 2005 actief is in de sector.

Zijn passie om uw wensen te vertalen in pasklare oplossingen vind je terug in zijn bedrijf. Brand New Office bezit jarenlange expertise en ervaring in design meubels en kantoorinrichting voor bedrijven van alle groottes, de kleine zelfstandige, vrije beroepen, en meer.