Kantoorinrichting: een moderne look met design touch

  • Geplaatst op
  • Door Mike De Koster
  • 0
Kantoorinrichting: een moderne look met design touch

Kan uw kantoorruimte wel een grondige makeover gebruiken? Of verhuist u uw bedrijf naar een nieuwe locatie en bent u op zoek naar een moderne kantoorinrichting? Dan bent u bij Brand New Office aan het juiste adres. Ontdek onze tips voor een kantoorinrichting met moderne look of schakel onze hulp in.

Voor u aan de slag gaat met kleurstalen en of overgaat tot de aankoop van kantoormeubilair, moet u eerst goed nadenken waarvoor u de beschikbare kantoorruimte precies wil gebruiken. Heeft u voldoende aan enkele bureaus en opbergkasten of heeft uw bedrijf ook stille ruimtes nodig om te telefoneren, meetingrooms, een plek om klanten te ontvangen, een wachtruimte of een plek voor uw werknemers om te ontspannen?

 

Bekijk de beschikbare ruimte en teken een zo efficiënt mogelijk grondplan uit. Probeer daarbij de verschillende hoeken en ruimtes multifunctioneel en flexibel te maken voor een moderne kantoorinrichting. Het idee achter ‘agile werken’ is het creëren van een werkomgeving die zich aanpast aan de taken van de werknemers. Omdat je medewerkers de keuze hebben uit verschillende werkplekken naargelang hun taak, zullen ze sneller en efficiënter werken.

 

Hokjesdenken is niet meer van deze tijd

Let echter ook op dat u de werkvloer niet te hard verdeelt in “hokjes”. Dat werd vroeger als heel normaal beschouwd, maar om uw kantoorinrichting een moderne look te geven, kiest u beter voor een ruimtelijk gevoel. Openheid en een gevoel van ruimte is belangrijk bij de inrichting van uw kantoor of werkplek. Zorg er wel voor dat er nog steeds mogelijkheden zijn om zich af te zonderen om bijvoorbeeld te telefoneren. Geef uw medewerkers ook voldoende ruimte om comfortabel te werken.

 

Werk ergonomisch

Om ervoor te zorgen dat uw medewerkers zich goed voelen tijdens hun werkdag, is het ook belangrijk om aandacht te besteden aan ergonomisch werken. Zeker op een kantoor waar de meeste mensen de hele dag zittend aan hun computer doorbrengen, is ergonomie een cruciale factor voor het welzijn van uw medewerkers. Als uw werknemers op een ergonomische werkplek kunnen werken, komt dat hun productiviteit en hun tevredenheid op het werk ten goede. Bovendien vermindert ergonomie op de werkplek duidelijk de kans op rug- en nekklachten op lange termijn. Zorg dus voor bureautafels, bureaustoelen en computerschermen die aangepast zijn aan uw medewerkers. Kies zoveel mogelijk voor verstelbaar kantoormeubilair zodat iedereen zijn materiaal naar zijn eigen behoeften kan aanpassen.

 

Kies voor daglicht

Voor een moderne inrichting van uw kantoor of werkplek doet u voordeel met voldoende daglicht. Hoe meer daglicht er aanwezig is in het kantoor, hoe beter uw medewerkers zich zullen kunnen concentreren. Daarnaast is verlichting een van de belangrijkste elementen voor de inrichting van uw kantoor. Het gaat dan niet enkel om verlichting om geconcentreerd bij te werken, maar ook sfeerverlichting voor tijdens de pauzes.

 

Een design touch passend bij uw bedrijf

Om uw kantoorinrichting een extra designelement te geven, kan u kiezen voor een “eyecatcher” die past bij de stijl van uw bedrijf. Dat kan een opvallend decoratief element zijn, maar ook een opvallende fauteuil aan de inkom of bijvoorbeeld een groene wand met het logo van het bedrijf. Met zo’n groenwand komt er meer zuurstof in de ruimte, wordt de lucht gezuiverd en dat helpt om geconcentreerd te werken. Let echter wel op dat iemand deze bloemen en planten ook daadwerkelijk verzorgt.

 

Hulp nodig met uw kantoorinrichting?

Heeft u geen idee waar te beginnen om uw kantoorinrichtingen een moderne look te geven? Brand New Office heeft niet alleen een webshop waar u 24/24 kan bestellen, maar op aanvraag komen wij ook bij u langs voor advies op maat voor uw kantoorinrichting.

Tijdens het eerste gesprek worden uw wensen besproken en ons concept toegelicht. Op basis van een .dwg plan bekijken we de ruimte die u beschikbaar heeft. Zo wordt het makkelijker om de juiste producten te kiezen voor uw ruimte en oppervlakte en geven we gepast advies over uw kantoorinrichting. Op basis van het .dwg plan en uw keuze van producten maken we een 2D- of 3D-tekening op. Daar vindt u voorbeelden van mogelijke indelingen waaruit u kan kiezen. Dit overlopen we samen met u waarna u beslist met welke meubelen u verder gaat.

 

Brand New Office heeft alles in huis

We schenken uitgebreid aandacht aan het uitzoeken van de geschikte meubels voor uw kantoorruimte. Samen slaan we de handen in elkaar om op zoek te gaan naar niet alleen de geschikte stijl, maar ook de geschikte producten. Met een snelle levertermijn en kwaliteitsgarantie bent u altijd aan het juiste adres bij ons. We helpen u niet alleen met het aankleden van uw kantoorruimte, maar kunnen ook helpen bij het inrichten van praktijkruimtes, hotels, inkomhallen, cafetaria of zelfs wachtruimtes.

 

Neem contact op met onze klantenservice om uw adviesmoment aan te vragen of laat vrijblijvend een offerte opmaken voor de benodigde kantoormeubelen.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.